Saturday, September 19, 2009

I'M CRUSHED

I'm heartbroken.
I was just reached by some really sad news.
Anine Bing has announced that she will no longer be blogging! Is this a joke? It cant be true! I had to read it again and my world stopped! This is it!
And what now? Whats gonna happen? What am I gonna do?
What will I read with my morning coffee? Who is now gonna help me out in life, give me tips of good self helping books, where will I now find new music and beautiful art? How will I now know what to wear?
I am just.. empty. Crushed. Feel lonely already..
And I feel bad for the "spell checking numbs", who's gonna ignore them now?

Below, her farewell letter, and a last inspirational image for us all to take to heart!



Nu går jag vidare i livet...

Fina fina läsare..

Jag har nu bloggat här på Nyheter24 i 1 år och har verkligen haft det underbart kul. Det har varit det jobbigaste men ändå det bästa året i mitt liv. Många förändringar har skett, jag nådde botten och jobbade mig upp. Genom att läsa böcker om positivt tänkande, genom olika kurser och genom i att sortera ut i negativ energi som jag hade i min omgivning. Har även gjort mig av med saker och känner mig fri. Det har varit en fantastisk resa och jag känner mig som en helt ny människa idag och jag vaknar varje morgon med en sån fantastisk lyckokänsla i kroppen. Ångersten jag drogs med i många många år är nu borta och varje dag känner jag sån tacksamhet för att få leva, för att få uppleva så fantastiska saker. Jag är tacksam för alla fina vänner och tacksam för att BARAVARA.

Ibland tänker jag, att jag kanske bara inbillar mig att jag är lycklig. Men nej, lyckan fortsätter och jag är såååååå TACKSAM!

Jag har känt ett tag att en blogg inte funkar för mig just nu, jag känner behov av att få vara lite mer privat, och det blir ju lite trist för er att bara läsa om vilken smoothie jag dricker eller vilka jeans jag har på mig. Jag är inte berädd att ge 100 %, vill inte dela med mig om allt. Och då tycker jag det är bättre att ta en paus från bloggandet.

Jag kommer fortfsätta jobba med mig själv, jag kommer resa, skriva musik och jobba med allt som jag får inspiration av. Jag försvinner inte helt. Ni kan alltid höra min musik och se vad jag pysslar med HÄR .

TACK för ALLT! Ni har varit fantastiska, det har varit underbart att få skriva av mig, att få era fina komentarer. Kommer sakna er MYCKET. Men vi ses igen, vet inte var och när.. Men vi ses.

All KÄRLEK från mig, och glöm inte att allt är möjligt här i livet. Tro på dig själv och dina drömmar. Du är UNIK!



Anine,
I really want to wish you good luck with your music ( you're gonna need it) and the traveling.. and the "doing everything that will inspire you" things , congrats on learning how to read, and for actually being able to fool some people that you have reached some kind of self insight, but even more so good luck in really finding it for real this time and in understanding what it actually means.. And thanks for all the laughs!

Your bad luck charm,
Jennifer

1 comment:

Followers